Klantenservice

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 17.00 uur en op vrijdag tot 13.00 uur.
Info@regenpijpshop.nl
085 – 001 44 11

Bedrijfsgegevens

Regenpijpshop.nl van HWA Totaal
Westerlengte 8
8081PZ Elburg
KVK-nummer: 85245607
BTW-nummer:  NL863559621B01

Bezorging in NL & BE

Veelgestelde vragen
Bestellen

Verzendkosten HWA Totaal

Gratis verzending vanaf €200,- excl. btw

  • kleine producten: €7,50 incl.btw per DHL
  • lengte t/m 1 meter: €13,50 incl.btw per DHL
  • lengte t/m 3 meter: €30,- incl.btw per transporteur


België

Gratis verzending vanaf €350,- excl. btw

  • kleine producten: €15,00 incl.btw per DHL
  • lengte t/m 1 meter: €17,50 incl.btw per DHL
  • lengte t/m 3 meter: €40,- incl.btw per transporteur

RegenpijpShop maakt gebruik van MultiSafepay
MultiSafepay biedt diverse wereldwijde betaalmethoden aan. Je kunt jouw favoriete optie selecteren tijdens het afrekenen.

Mogelijke betaalopties:
IDEAL
Direct afschrijving van je rekening binnen jouw eigen vertrouwde bankomgeving.

Creditcard
Wij accepteren de volgende Creditcards:
– Mastercard
– Visa
– Maestro

Bankcontact/Mister Cash (België)
Bankcontact/Mister Cash maakt gebruik van een fysieke kaart die is gekoppeld aan een tegoed op een Belgische bankrekening. Je kunt zowel on- als offline met de kaart betalen. Betalingen via Mister Cash zijn gegarandeerd. Deze methode vertoont dus sterke gelijkenissen met het Nederlandse iDEAL.

Bankoverschrijving aan Multisafepay
Je maakt het bedrag over aan MultiSafepay. Vul de meegeleverde betaalcode in bij de betaalomschrijving. Aan de hand van deze code zal het systeem jouw betaling automatisch koppelen aan de bestelling. De betaling wordt direct na ontvangst verwerkt.

Riverty (Afterpay) Betaal later in 14 dagen

De bestelling moet aan de volgende voorwaarden voldoen: 
– De geboortedatum is ingevuld;  
– Het bestelbedrag is niet hoger dan 1500 euro;   
– Het leveradres is hetzelfde als het factuuradres

Wanneer de bestelling aan bovenstaande voorwaarden voldoet en je krijgt een foutmelding wanneer je voor Riverty kiest, dan kan je het beste contact opnemen met Riverty via customercare@riverty.nl of via 020 – 7 230 270. 
Voor het gebruik van Riverty worden er geen extra kosten in rekening gebracht. De factuur, met betaalspecificaties, wordt een aantal dagen na het plaatsen van de bestelling per e-mail door Riverty toegestuurd. Deze dient binnen twee weken na ontvangst van de bestelling te worden voldaan aan Riverty. Er kan niet in termijnen worden betaald. 

Riverty (Afterpay) Betaal later in 14 dagen

De bestelling moet aan de volgende voorwaarden voldoen: 
– De geboortedatum is ingevuld;  
– Het bestelbedrag is niet hoger dan 1500 euro;   
– Het leveradres is hetzelfde als het factuuradres

Wanneer de bestelling aan bovenstaande voorwaarden voldoet en je krijgt een foutmelding wanneer je voor Riverty kiest, dan kan je het beste contact opnemen met Riverty via customercare@riverty.nl of via 020 – 7 230 270. 
Voor het gebruik van Riverty worden er geen extra kosten in rekening gebracht. De factuur, met betaalspecificaties, wordt een aantal dagen na het plaatsen van de bestelling per e-mail door Riverty toegestuurd. Deze dient binnen twee weken na ontvangst van de bestelling te worden voldaan aan Riverty. Er kan niet in termijnen worden betaald.

Wanneer we jouw betaling ontvangen, is afhankelijk van de betaalmethode waar je voor kiest.

Bij betaling met iDEAL of creditcard ontvangen wij de betaling direct. We versturen je bestelling nog dezelfde dag, op voorwaarde dat de producten op voorraad zijn.

Wanneer je kiest voor betaling middels een overboeking aan MultisafePay, dan duurt het 1 tot 2 werkdagen langer voordat de betaling bij ons binnen is.

Bij betaling middels Riverty betaal je pas achteraf. Wanneer de producten op voorraad zijn wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd. De factuur van Riverty volgt drie dagen nadat je de bestelling geplaatst hebt. Is de levertijd langer dan 14 dagen neem dan contact op met de klantenservice, dan kunnen wij de transactie bij Riverty 14 dagen pauzeren.

Levertijd en Bezorgen

De bezorgdatum van je order vindt je op de afrekenpagina.
De levertijd is namelijk afhankelijk van onze voorraad en die van onze leveranciers. De getoonde bezorgdatum is daarom 95% accuraat.

Producten langer dan 1 meter
Bezorgdagen van lengtepakketen per koerier, zijn van dinsdag t/m zaterdag. Deze worden met track&trace verzonden. Na verzending levert de HWA Totaal-transporteur 98% van de orders binnen 1 werkdag.

Levering Waddeneilanden, binnenring Amsterdam, recreatie- en woonparken alleen in overleg tegen meerprijs!

Postpakketten
Postpakketten worden verzonden met DHL en elke werkdag verstuurd mits voor 13:00 uur besteld.

De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. Je kan bij de klantenservice een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te laten versturen.

Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

Let op: bij betaling middels overboeking duurt het 1 tot 2 werkdagen voordat de betaling is verwerkt. Nadat wij de betaling hebben ontvangen, wordt de bestelling geleverd.

Bezorgtijd transporteur lengte pakketten
Lengte pakketten worden geleverd door onze gespecialiseerde transporteur Westerman Logistics of XXL pakket. Vanuit hen wordt er een Track & Trace-link per e-mail verstuurd. Het pakket is hiermee vanaf 08:00 uur te volgen via de website met een tijdsblok van drie uur.

Bezorging DHL
Zodra de bestelling wordt verzonden, sturen wij een e-mail met een zendingsnummer, hiermee kun je de status van je bestelling volgen.

Orders van RegenpijpShop.nl kunnen bij HWA Totaal in Elburg aan de Westerlengte 8 worden afgehaald.

Retourneren

Retourproces 

Om je retour correct en snel te verwerken, verzoeken wij je vriendelijk de onderstaande procedure te volgen.

1. Contact opnemen: Neem eerst contact met ons op via info@regenpijpshop.nl en vermeld duidelijk de producten en aantallen die je wilt retourneren. Wij zorgen ervoor dat de retourzending bij ons magazijn wordt aangemeld, zodat deze correct kan worden verwerkt.

2. Retouradres: Stuur de goedgekeurde producten retour naar onderstaand adres, en vermeld hierbij altijd je naam en het ordernummer.

T.a.v. RegenpijpShop.nl
Westerlengte 8
8081PZ Elburg

3. Na ontvangst: Zodra wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen en gecontroleerd, sturen wij je de bijbehorende creditfactuur.

Op deze manier kunnen we het retourproces zo efficiënt mogelijk laten verlopen.
Bedankt voor je medewerking!

Belangrijke informatie: 

Maatwerk en custom Ral-orders kunnen niet retour! 

• Indien producten beschadigd zijn of gebruikssporen bevatten die verder gaan dan nodig is om de werking, kenmerken of aard van het product vast te stellen, ben je zelf verantwoordelijk voor de waardevermindering. Wij behouden ons het recht voor om dergelijke producten niet te crediteren.

Als je gebruik maakt van het retourrecht, dan ontvang je alle betalingen die je op dat moment hebt gedaan, exclusief de leveringskosten. Nadat je de retouraanvraag hebt ingediend, betalen wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht. Dit gebeurt in ieder geval binnen 14 dagen.

De kosten van het retourneren van een bestelling binnen de zichttermijn van 30 dagen zijn voor de afnemer.

Vragen over retouren of wil je een lengte pakket retourneren?
Mail naar info@regenpijpshop.nl

Zakelijk bestellen

Bij HWA Totaal kan een account aangemaakt worden, dit is een persoonsgebonden account. Je kunt ook een separaat account voor je collega’s aanvragen zodat je overzicht houd wie er heeft besteld. Uiteraard is dit account ook zakelijk te gebruiken en kan je hiermee profiteren van vele voordelen! Het plaatsen van een nieuwe bestelling gaat gemakkelijker dan ooit, je kunt de status van je bestelling exact volgen en je hebt direct toegang tot je gegevens en prijzen.

Vraag hier je zakelijke account aan >

Dat kan zeker!

Op rekening bestellen
Betaal eenvoudig op rekening binnen 30 dagen. Je ontvangt de factuur via Multisafepay, die de achterafbetaling verzorgt.

Voor nieuwe klanten vragen we bij de eerste bestelling een vooruitbetaling. Dit is een standaardprocedure, zodat we een betrouwbare samenwerking kunnen waarborgen. Helaas hebben we in het verleden ervaren dat dit nodig is. Na de eerste levering kun je gewoon op rekening bestellen. We waarderen je begrip!

Klachten

Fouten worden er helaas gemaakt en wij willen dit zo goed mogelijk oplossen.
Mocht er een fout gemaakt zijn in jouw order, dan bieden wij twee standaard oplossingen:

1 – Wij sturen het correcte product op binnen de aangegeven levertijd.
2 – Wij crediteren het product en je ontvangt binnen twee werkdagen het geld terug.

Neem contact op met onze klantenservice voor jouw gewenste oplossing.

Stuur ons een e-mail naar:
info@regenpijpshop.nl

In goed overleg gaan wij vervolgens kijken hoe we de order het beste kunnen terughalen.

Voordat je tekent voor ontvangst, dien je het pakket goed op zichtbare beschadigingen te controleren. Bij schade laat de chauffeur hier een notitie van maken voordat je de pakbon tekent. Stuur vervolgens meerdere foto’s van de beschadiging naar info@regenpijpshop.nl

Na het uitpakken toch beschadigd?
Alleen wanneer er niet getekend is voor ontvangst.
Wij verzoeken je dan binnen 1 werkdag na levering meerdere foto’s op te sturen.
Na 1 werkdag kunnen wij de schade niet meer verhalen op de transporteur.
Heb je geen notitie laten maken bij ontvangst, dan valt deze onder je eigen verantwoordelijkheid.

Stuur ons een e-mail
info@klusshopsl.nl

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Wij willen vragen om uw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail (of, wanneer nodig, per post). Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Stuur ons een e-mail
info@regenpijpshop.nl

Bedrijfsgegevens
RegenpijpShop.nl van HWA Totaal
Westerlengte 8
8081PZ Elburg

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie en Bedrijfsgegevens

Wanneer je iets bij ons bestelt, mag je ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. Op ieder product geldt de wettelijke garantie die inhoudt dat een product datgene moet doen of is wat jij als klant er in alle redelijkheid van mag verwachten.

De meeste producten hebben een verlengde fabrieksgarantie. Deze termijn kan oplopen tot wel 40 jaar. Indien er sprake is van fabrieksgarantie, dan kun je dit terugvinden bij de productomschrijving van het product.

Wil je gebruik maken van je garantie? Neem dan contact op met onze klantenservice.

HWA Totaal
Westerlengte 8
8081PZ Elburg

KVK-nummer: 85245607
BTW-nummer: NL863559621B01