Klantenservice


Wij zijn bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 17.00 uur en op vrijdag tot 13.00 uur.
Info@klusshops.nl
085 – 001 44 11

Administratie
administratie@klusshops.nl

KlusShops

Westerlengte 8
8081PZ Elburg
KVK-nummer: 85245607
BTW-nummer:  NL863559621B01

Bezorging in NL & BE

Veelgestelde vragen
Bestellen

Verzendkosten KlusShops

Gratis verzending vanaf €200,- excl. btw

  • kleine producten: €7,50 incl.btw per PostNL
  • lengte t/m 1 meter: €15,- incl.btw per PostNL
  • lengte t/m 3 meter: €30,- incl.btw per transporteur


België

Gratis verzending vanaf €350,- excl. btw

  • kleine producten: €15,00 incl.btw per PostNL
  • lengte t/m 1 meter: €17,50 incl.btw per PostNL
  • lengte t/m 3 meter: €40,- incl.btw per transporteur

KlusShops maakt gebruik van MultiSafepay
MultiSafepay biedt diverse wereldwijde betaalmethoden aan. Je kunt jouw favoriete optie selecteren tijdens het afrekenen.

Mogelijke betaalopties:
IDEAL
Direct afschrijving van je rekening binnen jouw eigen vertrouwde bankomgeving.

Creditcard
Wij accepteren de volgende Creditcards:
– Mastercard
– Visa
– Maestro

Bankcontact/Mister Cash (België)
Bankcontact/Mister Cash maakt gebruik van een fysieke kaart die is gekoppeld aan een tegoed op een Belgische bankrekening. Je kunt zowel on- als offline met de kaart betalen. Betalingen via Mister Cash zijn gegarandeerd. Deze methode vertoont dus sterke gelijkenissen met het Nederlandse iDEAL.

Bankoverschrijving aan Multisafepay
Je maakt het bedrag over aan MultiSafepay. Vul de meegeleverde betaalcode in bij de betaalomschrijving. Aan de hand van deze code zal het systeem jouw betaling automatisch koppelen aan de bestelling. De betaling wordt direct na ontvangst verwerkt.

Riverty (Afterpay) Betaal later in 14 dagen

De bestelling moet aan de volgende voorwaarden voldoen: 
– De geboortedatum is ingevuld;  
– Het bestelbedrag is niet hoger dan 1500 euro;   
– Het leveradres is hetzelfde als het factuuradres

Wanneer de bestelling aan bovenstaande voorwaarden voldoet en je krijgt een foutmelding wanneer je voor Riverty kiest, dan kan je het beste contact opnemen met Riverty via customercare@riverty.nl of via 020 – 7 230 270. 
Voor het gebruik van Riverty worden er geen extra kosten in rekening gebracht. De factuur, met betaalspecificaties, wordt een aantal dagen na het plaatsen van de bestelling per e-mail door Riverty toegestuurd. Deze dient binnen twee weken na ontvangst van de bestelling te worden voldaan aan Riverty. Er kan niet in termijnen worden betaald. 

Billink – Achteraf betalen
Met achteraf betalen via Billink betaal je pas na de levering van jouw bestelling, met een betaaltermijn van 14 dagen.

Hoe werkt achteraf betalen?
Wanneer je kiest voor de betaaloptie ‘achteraf betalen’, zal Billink jouw gegevens in realtime controleren op kredietwaardigheid. Indien je niet in aanmerking komt om achteraf te betalen, heb je direct de mogelijkheid om alsnog af te rekenen via een andere betaalmethode. Krijg je wel toestemming, dan wordt je bestelling geaccepteerd en uitgeleverd. Het product ontvang je namens Dakgootwinkel.nl, terwijl Billink de factuur naar je stuurt per e-mail.

Wat is het maximale orderbedrag?
– Consumenten: t/m €2.500,- betaaltermijn 14 dagen
– Bedrijven: t/m €10.000,- betaaltermijn 30 dagen

Voorwaarden
– Billink doet een screening op basis van eerder betaalgedrag of kredietwaardigheid. Als je niet door de screening komt, kom je niet in aanmerking voor het achteraf betalen en hier hebben wij geen invloed op. Neem dan contact met ons op voor een alternatieve betaalafspraak.
– Het afleveradres moet hetzelfde zijn als het factuuradres. Hierdoor kan Billink jouw identiteit verifiëren.
– Als je niet kan voldoen aan één of meerdere van bovenstaande punten, wordt de betaalmethode niet goedgekeurd.

Riverty (Afterpay) Betaal later in 14 dagen

De bestelling moet aan de volgende voorwaarden voldoen: 
– De geboortedatum is ingevuld;  
– Het bestelbedrag is niet hoger dan 1500 euro;   
– Het leveradres is hetzelfde als het factuuradres

Wanneer de bestelling aan bovenstaande voorwaarden voldoet en je krijgt een foutmelding wanneer je voor Riverty kiest, dan kan je het beste contact opnemen met Riverty via customercare@riverty.nl of via 020 – 7 230 270. 
Voor het gebruik van Riverty worden er geen extra kosten in rekening gebracht. De factuur, met betaalspecificaties, wordt een aantal dagen na het plaatsen van de bestelling per e-mail door Riverty toegestuurd. Deze dient binnen twee weken na ontvangst van de bestelling te worden voldaan aan Riverty. Er kan niet in termijnen worden betaald.

Wanneer we jouw betaling ontvangen, is afhankelijk van de betaalmethode waar je voor kiest.

Bij betaling met iDEAL of creditcard ontvangen wij de betaling direct. We versturen je bestelling nog dezelfde dag, op voorwaarde dat de producten op voorraad zijn.

Wanneer je kiest voor betaling middels een overboeking aan MultisafePay, dan duurt het 1 tot 2 werkdagen langer voordat de betaling bij ons binnen is.

Bij betaling middels Billink betaal je pas achteraf. Wanneer de producten op voorraad zijn wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd. De factuur van Billink volgt drie dagen nadat je de bestelling geplaatst hebt. Is de levertijd langer dan 14 dagen neem dan contact op met de klantenservice, dan kunnen wij de transactie bij Billink 14 dagen pauzeren.

Levertijd en Bezorgen

De bezorgdatum van je order vindt je op de afrekenpagina.
De levertijd is namelijk afhankelijk van onze voorraad en die van onze leveranciers. De getoonde bezorgdatum is daarom 95% accuraat.

Producten langer dan 1 meter
Bezorgdagen van lengtepakketen per transporteur, zijn alleen op werkdagen. Deze worden met track&trace verzonden. Na verzending levert de KlusShops-transporteur 98% van de orders binnen 1 werkdag.

Levering Waddeneilanden, binnenring Amsterdam, recreatie- en woonparken alleen in overleg tegen meerprijs!

Postpakketten
Postpakketten worden verzonden met PostNL en elke werkdag verstuurd mits voor 12:00 uur besteld.

De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. Je kan bij de klantenservice een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te laten versturen.

Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

Let op: bij betaling middels overboeking duurt het 1 tot 2 werkdagen voordat de betaling is verwerkt. Nadat wij de betaling hebben ontvangen, wordt de bestelling geleverd.

Mogelijke betaalopties:
IDEAL
Direct afschrijving van je rekening binnen jouw eigen vertrouwde bankomgeving.

Creditcard
Wij accepteren de volgende Creditcards:
– Mastercard
– Visa
– Maestro

Bankcontact/Mister Cash (België)
Bankcontact/Mister Cash maakt gebruik van een fysieke kaart die is gekoppeld aan een tegoed op een Belgische bankrekening. Je kunt zowel on- als offline met de kaart betalen. Betalingen via Mister Cash zijn gegarandeerd. Deze methode vertoont dus sterke gelijkenissen met het Nederlandse iDEAL.

Bankoverschrijving aan Multisafepay
Je maakt het bedrag over aan MultiSafepay. Vul de meegeleverde betaalcode in bij de betaalomschrijving. Aan de hand van deze code zal het systeem jouw betaling automatisch koppelen aan de bestelling. De betaling wordt direct na ontvangst verwerkt.

Billink – Achteraf betalen
Met achteraf betalen via Billink betaal je pas na de levering van jouw bestelling, met een betaaltermijn van 14 dagen.

Hoe werkt achteraf betalen?
Wanneer je kiest voor de betaaloptie ‘achteraf betalen’, zal Billink jouw gegevens in realtime controleren op kredietwaardigheid. Indien je niet in aanmerking komt om achteraf te betalen, heb je direct de mogelijkheid om alsnog af te rekenen via een andere betaalmethode. Krijg je wel toestemming, dan wordt je bestelling geaccepteerd en uitgeleverd. Het product ontvang je namens Dakgootwinkel.nl, terwijl Billink de factuur naar je stuurt per e-mail.

Wat is het maximale orderbedrag?
– Consumenten: t/m €2.500,- betaaltermijn 14 dagen
– Bedrijven: t/m €10.000,- betaaltermijn 30 dagen

Voorwaarden
– Billink doet een screening op basis van eerder betaalgedrag of kredietwaardigheid. Als je niet door de screening komt, kom je niet in aanmerking voor het achteraf betalen en hier hebben wij geen invloed op. Neem dan contact met ons op voor een alternatieve betaalafspraak.
– Het afleveradres moet hetzelfde zijn als het factuuradres. Hierdoor kan Billink jouw identiteit verifiëren.
– Als je niet kan voldoen aan één of meerdere van bovenstaande punten, wordt de betaalmethode niet goedgekeurd.

Bezorgtijd transporteur lengte pakketten
Lengte pakketten worden geleverd door onze gespecialiseerde transporteur Westerman Logistics of XXL pakket. Vanuit hen wordt er een Track & Trace-link per e-mail verstuurd. Het pakket is hiermee vanaf 08:00 uur te volgen via de website.

Bezorging PostNL
Zodra de bestelling wordt verzonden, sturen wij een e-mail met een zendingsnummer, hiermee kun je de status van je bestelling na 00:00 uur volgen via de website van PostNL.

Orders van RegenpijpShop.nl kunnen bij KlusShops in Elburg aan de Westerlengte 8 worden afgehaald.

Retourneren

– Maatwerk valt niet onder het herroepingsrecht;
– Een bestelling die is bezorgd met PostNL kan niet worden opgehaald;
– Kosten van retourneren zijn voor de afnemer;
– Transportkosten retour lengtepakket vanaf €37,50 incl. btw

Je hebt het recht om het product binnen een termijn van 100 dagen zonder opgaaf van reden te retourneren. Je retouraanvraag is geldig als deze binnen de termijn van 100 dagen is verzonden.

Indien producten dusdanig zijn beschadigd of gebruikssporen bevatten die verder gaan dan de benodigde handelingen voor het vaststellen van de werking, kenmerken of aard van het product, ben je zelf aansprakelijk. Wij behouden ons het recht voor om deze producten niet te crediteren.
De producten moeten nog verkoopbaar zijn.

Vragen over retouren of wil je een lengtepakket retourneren?
Mail naar info@klusshops.nl

 

Als je gebruik maakt van het retourrecht, dan ontvang je alle betalingen die je op dat moment hebt gedaan, exclusief de leveringskosten. Nadat je de retouraanvraag hebt ingediend, betalen wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht. Dit gebeurt in ieder geval binnen 14 dagen.

De kosten van het retourneren van een bestelling binnen de zichttermijn van 100 dagen zijn voor de afnemer.

Vragen over retouren of wil je een lengte pakket retourneren?
Mail naar info@klusshops.nl

Transportkosten retour lengte pakket vanaf €37,50 incl. btw

Zakelijk bestellen

Bij KlusShops kan een account aangemaakt worden, dit is een persoonsgebonden account en werkt in al onze shops. Uiteraard is dit account ook zakelijk te gebruiken en kan je hiermee profiteren van vele voordelen! Het plaatsen van een nieuwe bestelling gaat gemakkelijker dan ooit, je kunt de status van je bestelling exact volgen en je hebt direct toegang tot je gegevens en prijzen.

Vraag hier je zakelijke account aan >

Dat kan zeker!
Wij bieden de mogelijkheid om achteraf te betalen. Dit kan met de betaalmethode Billink.

Wanneer je voor deze betaalmogelijkheid kiest, nemen wij de kosten van Billink voor onze rekening. De factuur, met betaalspecificaties, wordt een aantal dagen na het versturen van de bestelling per e-mail door Billink toegestuurd. Deze dient binnen twee weken na ontvangst van de bestelling te worden voldaan aan Billink. Er kan niet in termijnen worden betaald. Kies je voor Billink dan nemen zij het gehele betalingstraject van ons over.

Maximale orderbedrag bij Billink-betalingen:

– Particulieren tot €2.500,-
– Bedrijven tot €10.000,-

Klachten

Fouten worden er helaas gemaakt en wij willen dit zo goed mogelijk oplossen.
Mocht er een fout gemaakt zijn in jouw order, dan bieden wij twee standaard oplossingen:

1 – Wij sturen het correcte product op binnen de aangegeven levertijd.
2 – Wij crediteren het product en je ontvangt binnen twee werkdagen het geld terug.

Neem contact op met onze klantenservice voor jouw gewenste oplossing.

Stuur ons een e-mail naar:
info@klusshops.nl

In goed overleg gaan wij vervolgens kijken hoe we de order het beste kunnen terughalen.

Voordat je tekent voor ontvangst, dien je het pakket goed op zichtbare beschadigingen te controleren. Bij schade laat de chauffeur hier een notitie van maken voordat je de pakbon tekent. Stuur vervolgens meerdere foto’s van de beschadiging naar info@klusshops.nl

Na het uitpakken toch beschadigd?
Alleen wanneer er niet getekend is voor ontvangst.
Wij verzoeken je dan binnen 1 werkdag na levering meerdere foto’s op te sturen.
Na 1 werkdag kunnen wij de schade niet meer verhalen op de transporteur.
Heb je geen notitie laten maken bij ontvangst, dan valt deze onder je eigen verantwoordelijkheid.

Stuur ons een e-mail
info@klusshopsl.nl

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Wij willen vragen om uw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail (of, wanneer nodig, per post). Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Stuur ons een e-mail
info@klusshopsl.nl

Bedrijfsgegevens
Administratie locatie (geen bezoekadres)
KlusShops
Schubertlaan 60
7333CZ Apeldoorn

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie en Bedrijfsgegevens

Wanneer je iets bij ons bestelt, mag je ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. Op ieder product geldt de wettelijke garantie die inhoudt dat een product datgene moet doen of is wat jij als klant er in alle redelijkheid van mag verwachten.

De meeste producten hebben een verlengde fabrieksgarantie. Deze termijn kan oplopen tot wel 40 jaar. Indien er sprake is van fabrieksgarantie, dan kun je dit terugvinden bij de productomschrijving van het product.

Wil je gebruik maken van je garantie? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Westerlengte 8
8081PZ Elburg

KVK-nummer: 85245607
BTW-nummer: NL863559621B01